Proces i techniki pracy w coachingu indywidualnym w podejściu wielopoziomowym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2500-PL-PS-SP9-30 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Proces i techniki pracy w coachingu indywidualnym w podejściu wielopoziomowym |
Jednostka: | Wydział Psychologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
6.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Założenia (opisowo): | Kurs dla studentów specjalizacji 309 Zaliczenie przedmiotu: 2500-PL-PS-SP309-23 Coaching jako metoda 2500-PL-PS-SP9-25 Mechanizmy wpływu i komunikacji - warsztat |
Skrócony opis: |
W ramach zajęć studenci dowiedzą się, co to jest coaching oraz jakie ma zastosowania. Poznają także zasady prowadzenia coachingu oraz jego proces. Trenowana będą umiejętności określania celu klienta, zadawania pytań, a także techniki coachingu wielopoziomowego pozwalające wprowadzać zmiany dotyczące różnych poziomów funkcjonowania człowieka. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: - na temat coachingu jako metody, procesu, możliwych poziomów zmiany oraz interwencji. Postawy: - odpowiedzialność i profesjonalizm w realizacji coachingu, - uważność na przebieg procesu w coachingu, - traktowanie obserwacji coacha i informacji od klienta jako wskazówek służących dopasowaniu najlepszych sposobów pracy do potrzeb klienta. Umiejętności: - budowania kontaktu z klientem, - zbierania informacji o potrzebach klienta, w tym zdawania pytań, - określania celu coachingu, - diagnoza poziomu, którego powinna dotyczyć zmiana w coachingu, - prowadzanie interwencji, technik w coachingu. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mirosława Huflejt-Łukasik | |
Prowadzący grup: | Mirosława Huflejt-Łukasik, Jan Jędrzejczyk, Tobiasz Naryniecki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa - Huflejt-Łukasik, M., Turkowski, P. (2011). Funkcje coachingu w organizacji i dobór coacha. W: L.D. Czarkowska (red.). Coaching katalizator rozwoju organizacji, 124-138. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. - Schuetz, P. (2006). Zorientowany na cel coaching zdrowia jako instrument psychologii zdrowia. W: I. Haletska, T. Sosnowski (red.), Psychologia zdrowia. Teoria i praktyka, 325-337. Lwów: Centrum Wydawnicze im. Iwana Franka Literatura uzupełniająca - Dilts, R. (2006). Od przewodnika do Inspiratora. Warszawa: Wydawnictwo PINLP. - McLeod, A., Thomas, W. (2010). Performance coaching toolkit. Berkshire: Open University Press. - O’Connor, J., Seymour, J. (1995). Wprowadzenie do NLP. Poznań: Zysk i S-ka |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-06-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mirosława Huflejt-Łukasik | |
Prowadzący grup: | Mirosława Huflejt-Łukasik, Grażyna Katra | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa - Huflejt-Łukasik, M., Turkowski, P. (2011). Funkcje coachingu w organizacji i dobór coacha. W: L.D. Czarkowska (red.). Coaching katalizator rozwoju organizacji, 124-138. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. - Schuetz, P. (2006). Zorientowany na cel coaching zdrowia jako instrument psychologii zdrowia. W: I. Haletska, T. Sosnowski (red.), Psychologia zdrowia. Teoria i praktyka, 325-337. Lwów: Centrum Wydawnicze im. Iwana Franka Literatura uzupełniająca - Dilts, R. (2006). Od przewodnika do Inspiratora. Warszawa: Wydawnictwo PINLP. - McLeod, A., Thomas, W. (2010). Performance coaching toolkit. Berkshire: Open University Press. - O’Connor, J., Seymour, J. (1995). Wprowadzenie do NLP. Poznań: Zysk i S-ka |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mirosława Huflejt-Łukasik | |
Prowadzący grup: | Mirosława Huflejt-Łukasik, Grażyna Katra, Tobiasz Naryniecki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa - Huflejt-Łukasik, M., Turkowski, P. (2011). Funkcje coachingu w organizacji i dobór coacha. W: L.D. Czarkowska (red.). Coaching katalizator rozwoju organizacji, 124-138. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. - Schuetz, P. (2006). Zorientowany na cel coaching zdrowia jako instrument psychologii zdrowia. W: I. Haletska, T. Sosnowski (red.), Psychologia zdrowia. Teoria i praktyka, 325-337. Lwów: Centrum Wydawnicze im. Iwana Franka Literatura uzupełniająca - Dilts, R. (2006). Od przewodnika do Inspiratora. Warszawa: Wydawnictwo PINLP. - McLeod, A., Thomas, W. (2010). Performance coaching toolkit. Berkshire: Open University Press. - O’Connor, J., Seymour, J. (1995). Wprowadzenie do NLP. Poznań: Zysk i S-ka |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki.