![]() |
adiunkt w jednostce Katedra Psychologii Rozwojowej i Edukacyjnej
|

dr hab.
Grażyna Katra
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2024Z - Adolescencja jako przejście od dzieciństwa do dorosłości 2500-PL-PS-FO5-05
2024Z - Problemy wychowawcze dzieciństwa i dorastania na tle teorii rozwoju 2500-PL-PS-SP305-22
2024Z - Psychologia - warsztaty zintegrowane 2500-PED-04
2024Z - Psychologia - ćwiczenia 2500-PED-03
2024Z - Psychologia dla nauczycieli 2500-PED-01
2024Z - Psychologia wychowania i edukacji 2500-PL-PS-SP305-21
2024L - Doradztwo zawodowe dla młodzieży 2500-PL-PS-SP305-14
2024L - Psychologia - warsztaty zintegrowane 2500-PED-04
2024L - Psychologia - ćwiczenia 2500-PED-03
2024L - Psychologia dla nauczycieli 2500-PED-01
2024L - Psychologia rozwoju dziecka 3007-L1A1PR
2024L - Psychoprofilaktyka zachowań problemowych młodzieży 2500-PL-PS-SP305-12
2025L - Psychologia rozwoju dziecka 3007-L1A1PR
2025 - Specjalizacja - Psychologia wychowawcza stosowana 2500-SP305-EGZ
Prowadzone przedmioty
2024Z - Adolescencja jako przejście od dzieciństwa do dorosłości 2500-PL-PS-FO5-05:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Problemy wychowawcze dzieciństwa i dorastania na tle teorii rozwoju 2500-PL-PS-SP305-22:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Proces i techniki pracy w coachingu indywidualnym w podejściu wielopoziomowym 2500-PL-PS-SP9-30:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024Z - Seminarium magisterskie 2500-SEM-MGR-I:
Seminarium magisterskie (grupa 103), Seminarium magisterskie (grupa 104)
2024Z - Seminarium magisterskie 2500-SEM-MGR-III:
Seminarium magisterskie (grupa 103), Seminarium magisterskie (grupa 104)
2024Z - Seminarium magisterskie 2500-SEM-MGR-IV:
Seminarium magisterskie (grupa 103), Seminarium magisterskie (grupa 104)