Nauka języka angielskiego [4100-4SNJAO]
Semestr letni 2023/24
Ćwiczenia 3 - komunikacja,
grupa nr 2
Przedmiot: | Nauka języka angielskiego [4100-4SNJAO] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2023/24 [2023L]
(zakończony)
Ćwiczenia 3 - komunikacja [CWK3], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
co drugi wtorek (nieparzyste), 9:45 - 11:15
sala 109 - ogólna Budynek Dydaktyczny "Ksawerów" - Niepodległości 22 jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 25 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Graham Carr | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Brook-Hart, G. & Haines, S. (2014). Complete advanced (2nd ed.). Cambridge English. Burgess, S. & Thomas, A. (2008). Gold G1. Pearson Education. Hewings , M. (2017). English pronunciation in use: Advanced. Cambridge. McCarthy M. & O’Dell, F. (2008). English academic vocabulary in use. CUP. Soars, J. & Soars, L., (2019) Headway advanced (5th ed.). OUP. Vince, M. (2009). Advanced language practice. Macmillan Heinemann. Wellman, G. (1998). The Heinemann English wordbuilder. Macmillan Heinemann. BBC Radio / PBS podcasts Wybrane materiały z innych źródeł |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
NJA - Komunikacja ustna Główne cele kursu NJA - Komunikacja ustna: rozwijanie umiejętności słuchania i mówienia, a także słownictwa na poziomie B2+/C1. W trakcie zajęć studenci tworzą wypowiedzi ustne podczas wykonywania zadań, które angażują ich do podejmowania różnego rodzaju interakcji - pracy indywidualnej, w parach i grupowej, pozwalając im na rozwijanie poprawności i płynności w języku mówionym. Zajęcia oparte na sytuacji problemowej zakładają: 1. przygotowanie się do zadania przy użyciu materiałów dydaktycznych (np. tekst, nagrania audio/video); 2. planowanie realizacji zadania; 3. wykonanie zadania (studenci pracują nad wyznaczonym tematem); 4. zrelacjonowanie rezultatów zadania oraz ich omówienie. Zakres tematów w semestrze letnim: • Środowisko miejskie i edukacyjne • Zagadnienia społeczne w edukacji • Psychologia wieku dziecięcego w edukacji • Historia w edukacji • Prezentacja 2: przygotowanie prezentacji do wygłoszenia w sali Uwaga: tematy mogą być omawiane na więcej niż jednych zajęciach |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Na zajęciach studenci pracują indywidualnie, w parach i w grupach. Metody aktywizujące studentów: - prezentacje - przygotowanie prac do wykorzystania na zajęciach do pracy w parach/grupach - samodzielna praca studentów - praca na platformie Kampus - praca w parach i grupach Wszystkie metody nauczania użyte na zajęciach mają na celu pokazanie ich efektywności w praktyce zawodu nauczyciela. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
W kursie NJA - Komunikacja ustna w semestrze letnim uczestniczą studenci, którzy uzyskali pozytywną ocenę ze wszystkich przedmiotów NJA w semestrze zimowym. Kurs NJA – Komunikacja ustna się zaliczeniem na ocenę. Warunkiem koniecznym do uzyskania zaliczenia jest: • wymagana liczba obecności na zajęciach, • systematyczna praca, • dotrzymywanie terminów wykonywania zadań. W ocenie będą uwzględnione jedynie prace wykonane samodzielnie. Dopuszcza się dwie nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze. Na ocenę końcową składają się: 1) 2 x testy ze słuchania: dwa testy polegające na uzupełnieniu luki w tekście na podstawie nagrania + dwa testy wielokrotnego wyboru (max. 40 punktów) 2) 1 x prezentacja wygłoszona w trakcie zajęć (max. 40 punktów) 3) przedłożenie portfolio z materiałami wykonanymi w ramach prac domowych (max. 20 punktów) Obowiązująca skala ocen: 98% - 100% → 5! 90% - 97% → 5 85% - 89% → 4,5 75% - 84% → 4 70% - 74% → 3,5 60% - 69% → 3 0% - 59% → 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki.