Przedmioty w rejestracji Registration for ERASMUS students - spring semester 2024/2025 4003-2024L-ERASMUS
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|
4003-DTAI-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4003-EUL-ERASMUS-OG |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel kursu: Analiza zmian zachodzących na rynku pracy w Unii Europejskiej w XXI wieku (edukacja, innowacje, automatyzacja, czwarta rewolucja przemysłowa, kluczowe umiejętności, przyszłość unijnego rynku pracy) Adresatami kursu mogą zostać studenci wszystkich kierunków i specjalności. Zalecana podstawowa wiedza o Unii Europejskiej. |
|
||
4003-MJIC-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4003-IEL-ERASMUS-OG |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The aim of the course is to introduce the European Union (EU) to students with varied educational backgrounds and tracks specifically from the perspective of EU law, jurisprudence and administrative practice. |
|
||
4003-CUE-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cel kursu: badanie zależności między członkostwem w UE a ochroną demokracji i praw człowieka na poziomie krajowym (przede wszystkim na przykładzie Polski oraz innych nowo przyjętych państw członkowskich). Adresatami kursu mogą zostać studenci wszystkich kierunków, starszych lat studiów, w szczególności prawnych, administracyjnych, nauk politycznych i historii; zalecana znajomość podstaw prawa europejskiego oraz wiedzy o Unii Europejskiej. |
|
||
4003-NIME-ERASMUS |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
4003-EUW-ERASMUS-OG |
Zajęcia przedmiotu
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The 15-hour course (7 sessions) aims to present and discuss the main challenges for the western world in XXI century. Special attention will be given to the EU and its relations with the most important global players with possible scenarios for the future. Moreover, the students will discuss the consequences of the Forth Industrial revolution for the political practice and public sphere. |
|
||