Przedmioty w rejestracji Rejestracja na semestr zimowy 2021/2022 1100-2021Z
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Z - Semestr zimowy 2021/22 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2021Z | |||||
1100-3Ind02 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem tych zajęć jest wprowadzenie podstawowych pojęć i koncepcji (doświadczalnych i teoretycznych) używanych w fizyce jądra atomowego i cząstek elementarnych. Zajęcia będą przedstawiały możliwie aktualny stan wiedzy tych bardzo szybko rozwijających się dziedzin. |
|
||
1100-3Ind02W |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem tych zajęć jest wprowadzenie podstawowych pojęć i koncepcji (doświadczalnych i teoretycznych) używanych w fizyce jądra atomowego i cząstek elementarnych. Zajęcia będą przedstawiały możliwie aktualny stan wiedzy tych bardzo szybko rozwijających się dziedzin. |
|
||
1100-3002W |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1102-341 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład mechanika kwantowa I dostarcza teoretycznych narzędzi do badania jednocząstkowych układów kwantowych. Wiele ważnych problemów spotykanych w fizyce dotyczy kwantowych układów wielu cząstek, których składniki są silnie skorelowane poprzez wzajemne oddziaływania. |
|
||
1100-3BO16 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wstęp do optyki fizycznej i informacyjnej dla kierunku Optyka Okularowa ma na celu rozszerzenie wiedzy z optyki fizycznej i informacyjnej niezbędne dla podnoszenia kwalifikacji zawodowych. |
|
||
1100-4BW12 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-3003 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot zaznajamia słuchaczy z podstawami budowy atomów, cząsteczek i kryształów, a także ich oddziaływania z promieniowaniem elektromagnetycznym, z metodami ich badania i z podstawowymi zjawiskami zachodzącymi z ich udziałem. |
|
||
1100-3003W |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot zaznajamia słuchaczy z podstawami budowy atomów, cząsteczek i kryształów, a także ich oddziaływania z promieniowaniem elektromagnetycznym, z metodami ich badania i z podstawowymi zjawiskami zachodzącymi z ich udziałem. |
|
||
1100-2BB17 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
1100-2BO06 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Naturalnym rozwinięciem korekcji jednoocznej, której w dużej części poświęcony był wykład i laboratorium optyki widzenia, jest korekcja widzenia obuocznego. Na wykładach poświęconych widzeniu obuocznemu studenci poznają anatomiczne i neurofizjologiczne uwarunkowania tego widzenia pozwalające zrozumieć dlaczego przetwarzanie w mózgu wrażeń pochodzących z lewego i z prawego oka prowadzi do wytworzenia obrazów o wyższej jakości i większej zawartości informacyjnej niż przy postrzeganiu jednoocznym. Studenci zapoznają się z metodami korekcji specyficznymi dla widzenia obuocznego, mającymi za zadanie nie tylko maksymalizację ostrości widzenia lecz także uwzględniające takie aspekty jak pole widzenia, niezborność czy stereoskopowość. Praktyczne opanowanie umiejętności pomiaru parametrów charakteryzujących widzenie obuoczne nastąpi w ramach Pracowni optometrycznej II |
|
||