Wykłady fakultatywne dla I STOPNIA- sem letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Grupa przedmiotów: Wykłady fakultatywne dla I STOPNIA- sem letni
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023L - Semestr letni 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023L | 2024Z | |||||
2700-L-FAK-D-BP | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Konwersatorium poświęcone jest problematyce bibliologii politycznej w kontekście historii książki na świecie i w Polsce od XVI w. po XX w. |
|
|||
2700-L-FAK-D-M21RB | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie zajęć Studenci nabywają wiedzę z zakresu tworzenie metadanych bibliograficznych w formacie Marc 21. Głównym celem zajęć jest zapoznanie Studentów z zasadami opisu bibliograficznego dokumentów oraz strukturą rekordu bibliograficznego w tym formacie. |
|
|||
2700-L-FAK-D-TINE | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami odnoszącymi się do praktycznego zastosowania interaktywnych narzędzi w działaniach dotyczących kultury, nauki i edukacji. Zajęcia odbywają się asynchronicznie, za pośrednictwem narzędzia informatycznego do zdalnego nauczania - Platformy COME UW. |
|
||||