Wykłady fakultatywne - sem letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024L | |||||
2700-FAK-D-BWFM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-FAK-Z-BWFM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-FAK-D-BKMA |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kształtowanie marek – procedura STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie). Strategia, istota, znaczenie, tożsamość, wizerunek, osobowość, archetyp, architektura, identyfikatory, cechy marki. Czynniki wpływające na wartość i siłę marki. Proces, kryteria i znacznie pozycjonowania marki. Elementy komunikacji wizualnej. Marka korporacyjna, produktowa, osobista, narodowa. Storytelling. Sposoby komunikacji marki. |
|
|||
2700-FAK-D-BUMA |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach przedmiotu studenci poznają zasady budowania marki i zarządzania nią |
|
|||
2700-L-FAK-CCSNZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. Zajęcia stanowią podstawy wiedzy teoretycznej, jak i analitycznej z zakresu filmu. Dziś, we współczesnym polskim kinie, można wyodrębnić tendencje, kierunki czy gatunki filmowe, z którymi rodzime kino eksperymentuje coraz więcej. Na zajęciach będziemy interpretować i dyskutować o filmach, ich wyrazach artystycznych, przekazie, narracji, jak i o świecie przedstawionym filmu i jego bohaterach. Dokonana zostanie stylistyczna analiza polskiego kina współczesnego. Zastanowimy się nad walorami artystycznymi i komercyjnymi filmów. A także relacji obrazu z rzeczywistością czy utożsamieniem emocjonalnym w relacji widz–bohater. Co więcej, na samym początku zostaną przedstawione podstawy dotyczące interpretacji filmu, narracji i najważniejszych nurtów polskiego kina, z których czerpie i rozwija się po dziś dzień polska kinematografia. |
|
|||
2700-FAK-D-JSVI |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem dydaktycznym przedmiotu jest zapoznanie studentów z funkcją wypowiedzi grzecznościowych w aspekcie skuteczności komunikacyjnej. |
|
|||
2700-FAK-D-KDM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przedstawienie funkcji grzecznościowych zachowań językowych i niejęzykowych w aspekcie skuteczności komunikacyjnej. |
|
|||
2700-FAK-D-MECE |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach zajęć studenci poznają zasady funkcjonowania celebrytów w mediach. Koncentrują się głównie na aspektach systemowych, prawnych jak i kulturowych. |
|
|||
2700-FAK-D-PPP |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
ZAJĘCIA FAKULTATYWNE Odbywają się na platformie Kampus2 w formie asynchronicznej. |
|
|||
2700-FAK-D-PRPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest podstawowym zagadnieniom związanym z prawem reklamy i politykami reklamowymi. Jego celem jest wyposażenie studentek i studentów w wiedzę i umiejętności niezbędne do rozumienia, interpretowania i stosowania polityk reklamowych oraz przepisów dotyczących prawa reklamy. Przedmiot ma również na celu rozwijanie krytycznego myślenia w zakresie wpływu reklamy na społeczeństwo oraz przygotowanie studentek i studentów do podejmowania odpowiedzialnych decyzji zawodowych w obszarze reklamy i mediów. Obejmuje on zagadnienia związane z ochroną konsumentów, prawami autorskimi, ochroną dóbr osobistych, jak również specyficznymi regulacjami dotyczącymi reklamy wrażliwych produktów i usług. |
|
|||
2700-FAK-D-PJSK |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-FAK-D-WSFO |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-FAK-Z-WSFO |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-FAK-D-ZIWO |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje podstawowe zagadnienia dotyczące zimnej wojny. Ma pogłębić wiedzę na najważniejszych konfliktów zbrojnych i kryzysów politycznych, do których doszło w latach 1946-1991. |
|
|||