Sztuka pisania - stacjonarne 2. stopnia - seminaria magisterskie - 2 r. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Polonistyki)
Grupa przedmiotów: Sztuka pisania - stacjonarne 2. stopnia - seminaria magisterskie - 2 r.
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2025 - Rok akademicki 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2025 | |||||
3007-S1B2S-JK |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2025/26
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Sztuka pisania - wszystkie przedmioty
- (od 2025-10-01) Sztuka pisania - stacjonarne 2. stopnia - przedmioty obowiązkowe - 2 r.
- (od 2025-10-01) Sztuka pisania - stacjonarne 2. stopnia - seminaria magisterskie - 2 r.
Skrócony opis
Celem seminarium jest wszechstronne przygotowanie studentów do napisania pracy magisterskiej z zakresu omówienia ideowego, filozoficznego, estetycznego twórczości wybranych istotnych pisarek i pisarzy/poetek i poetów tworzących po 1989 r. |
|
||
3007-S1B2S-ZN |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2025/26
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Sztuka pisania - wszystkie przedmioty
- (od 2025-10-01) Sztuka pisania - stacjonarne 2. stopnia - przedmioty obowiązkowe - 2 r.
- (od 2025-10-01) Sztuka pisania - stacjonarne 2. stopnia - seminaria magisterskie - 2 r.
Skrócony opis
Seminarium magisterskie wprowadzi słuchaczy w zagadnienie tradycji i eksperymentu literackiego i literacko-artystycznego w kontekście diagnoz teraźniejszości i wyzwań przyszłości. Zaktywizuje ich do zapoznania się z dwudziestowiecznymi i najnowszymi tekstami wybranymi z literatur polskiej i obcej. Podczas zajęć omawiane będą kategorie konwencji i eksperymentu w ujęciu historycznym, teoretycznym, metodologicznym i praktycznym. |
|
||