Przedmioty Historii II stopnia, Doskonalenie kompetencji językowych (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Historii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024L - Semestr letni 2024/25 2025Z - Semestr zimowy 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024Z | 2024L | 2025Z | |||||
2900-MK5-AW |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem kursu jest stopniowe przygotowanie studentów do samodzielnego napisania prawidłowo ustrukturyzowanego tekstu akademickiego zgodnie z konwencjami anglosaskimi w formie eseju opartego o własnoręcznie znalezioną literaturę oraz przedstawienia jego głównych założeń w formie plakatu naukowego i prezentacji. Podczas kursu studenci uczą się na czym polega proces tworzenia tekstu naukowego i doskonalą niezbędne umiejętności na każdym etapie procesu. Kurs łączy ze sobą rozwijanie umiejętności krytycznego myślenia podczas czytania i pisania tekstów. Istotnym celem kursu jest dostarczenie studentom narzędzi które w przyszłości umożliwią im bardziej efektywną samodzielną pracę nad tekstami naukowymi w języku angielskim, również w kontekście nauk historycznych. |
|
||
2900-MK5-PSEN |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2900-MK5-TRANG |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Translatorium ma na celu podniesienie poziomu znajomości języka angielskiego studenta do B2+ wg ESOKJ. Zajęcia koncentrują się na tłumaczeniu tekstów zawierających specjalistyczną terminologię historyczną. Kładą nacisk na specyfikę narracji historycznej w j. angielskim. Studenci analizują różnego typu teksty naukowe z zakresu historii oraz różne typy źródeł. |
|
||