API-ZAOCZNE I STOPNIA - 4 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023L | |||||
2700-L-API-Z4AK-M |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest poznanie działań animacyjnych realizowanych przez różne instytucje kultury dla młodzieży. Szczególna uwaga poświęcona będzie projektom. |
|
|||
2700-L-API-Z4IS-E |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-L-API-Z4IS-Z |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Prezentacja zakresu i dynamiki zasobów informacyjnych na kolejnych szczeblach zarządzania informacją z obszaru zdrowia publicznego. Naukowa informacja medyczna i o zdrowiu. Zdrowie w mediach społecznościowych. Zdrowotne kompetencje informacyjne. Ocena wiarygodności źródeł informacji o zdrowiu. |
|
|||
2700-L-API-Z4KI |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Znaczenie kompetencji informacyjnych we współczesnym społeczeństwie. Modele i definicje. Kompetencje informacyjne wśród innych kompetencji kluczowych. Model dostępu do nowych mediów Jana van Dijka. Metody i narzędzia badawcze. Kształcenie kompetencji informacyjnych. Kompetencje informacyjne w świetle relacyjnej teorii kultury. Praca projektowa w grupach - badania kompetencji informacyjnych lub projekt edukacyjny. |
|
|||
2700-L-API-Z4MBWNI |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z metodologią badań prowadzonych w naukach o informacji oraz naukach pokrewnych. Zdobyta na zajęciach wiedza będzie przydatna nie tylko w toku studiów, ale także w życiu zawodowym. Zajęcia pozwolą na zapoznanie się z teorią i praktyką: pokażą, jak dobór metodologii wpływa na przeprowadzenie badania i jego wyniki. |
|
|||
2700-L-API-Z4PBD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyczna nauka samodzielnego projektowania i programowania baz danych. |
|
|||
2700-L-API-Z4PIOSI |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zdobycie umiejętności samodzielnego projektowania oraz oceny serwisów internetowych. |
|
|||
2700-L-API-Z4POIZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem realizacji przedmiotu jest przybliżenie podstawowych pojęć z zakresu funkcjonowania i zarządzania organizacjami, z zasadami planowania, organizowania, kierowania zasobami społecznymi i kontroli, metodami organizacyjnymi i systemami zarządczymi. |
|
|||
2700-L-API-Z4PZ2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-L-API-Z4SOW |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kursu jest zapoznanie studentów z teorią i metodologią konstrukcji systemów organizacji wiedzy. Wykład podejmuje zagadnienia teoretyczne związane z projektowaniem, badaniem i funkcjonowaniem systemów organizacji wiedzy zarówno w tradycyjnych jak i sieciowych systemach informacyjnych. Podczas ćwiczeń studenci będą realizowali projekty badawcze, których celem będzie z jednej strony badanie funkcjonujących systemów organizacji, z drugiej - opracowanie założeń metodycznych oraz zaprojektowanie systemu organizacji wiedzy na potrzeby danego systemu informacyjnego. |
|
|||