Wykłady fakultatywne dla II STOPNIA- sem letni (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023L - Semestr letni 2023/24 2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023L | 2024L | |||||
2700-M-FAK-Z-SNST |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Problematyka zajęć obejmuje zagadnienia związane z interpretacją drukowanej informacji, czyli ukształtowaniem i układem elementów publikacji. |
|
||
2700-M-FAK-D-WZSK |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
2700-M-FAK-D-PPP |
![]() ![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
ZAJĘCIA FAKULTATYWNE Odbywają się na platformie Kampus2 w formie asynchronicznej. |
|
||
2700-FAK-D-KDM | brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przedstawienie funkcji grzecznościowych zachowań językowych i niejęzykowych w aspekcie skuteczności komunikacyjnej. |
|
||
2700-FAK-D-BKMA | brak |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kształtowanie marek – procedura STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie). Strategia, istota, znaczenie, tożsamość, wizerunek, osobowość, archetyp, architektura, identyfikatory, cechy marki. Czynniki wpływające na wartość i siłę marki. Proces, kryteria i znacznie pozycjonowania marki. Elementy komunikacji wizualnej. Marka korporacyjna, produktowa, osobista, narodowa. Storytelling. Sposoby komunikacji marki. |
|
||