Zajęcia fakultatywne w j. angielskim dla studiów studiów stacjonarnych II stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2024Z | |||||
2700-M-CCPC-FAK-ANG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
The course aims to present an overview of recent developments in crisis communication theory and professional practice in the field. Such a combination of academic and industry perspectives exposes participants to various topics that could raise the interest of aspiring communication consultants, would-be public relations academics, and other students. Academic research on crisis communication is rarely applied by practitioners of public relations and communication management. On the other hand, books on crisis management by public relations consultants primarily focus on practical hints on how companies, institutions, and individuals should communicate with specific groups during crises. Such how-to crisis manuals usually limit their horizons to personal achievements and whereabouts of their authors and other practitioners during crises, without putting them in a broader context. |
|
||||
2700-M-EMR-FAK-ANG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest podstawowym zagadnieniom związanym z regulacją mediów w Europie, z uwzględnieniem perspektywy futurystycznej. Celem zajęć jest ukazanie podstawowych założeń normatywnych dotyczących bieżącej działalności mediów, poprzez odwołanie się do różnych aktów normatywnych, a także projektowanych polityk regulacyjnych w Europie. Aby w pełni uczestniczyć w zajęciach, studentki i studenci powinni posługiwać się językiem angielskim przynajmniej na poziomie B1. |
|
||||
2700-M-INMA-FAK-ANG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
2700-M-MAPR-FAK-ANG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma za zadanie przybliżyć ideę zarządzania w public relations. Koncentruje się na koncepcji funkcji zarządzania public relations, planowania strategicznego i ewaluacji. Kurs jest dedykowany przede wszystkim studentom public relations i dziedzin pokrewnych, ale mogą w nim uczestniczyć także inni. |
|
||||
2700-M-NTB-FAK-ANG | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest zagadnieniom związanym z mediami audiowizualnymi, ze szczególnym naciskiem na serwisy społecznościowe. Celem konwersatorium jest przestawienie podstawowych założeń dotyczących bieżącej działalności społecznościowych współczesnych mediów audiowizualnych, ich unikalnych zjawisk oraz modeli tworzenia i nadawania treści przez odbiorców końcowych. Na zajęciach poruszane są także aspekty technologiczne i prawne mediów audiowizualnych. Aby w pełni uczestniczyć w zajęciach, studentki i studenci powinni posługiwać się językiem angielskim przynajmniej na poziomie B1. |
|
|||
2700-M-IMU-FAK-ANG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot prowadzony w języku angielskim, pt. „Wpływ nowych mediów na amerykańskie kampanie prezydenckie w latach 2000-2024” pozwala zapoznać się z wiedzą z zakresu amerykańskiego rynku mediów ze szczególnym uwzględnieniem roli Internetu w systemie politycznym USA. Wykład z elementami konwersatorium zawiera chronologicznie i merytorycznie usystematyzowane informacje o działaniach sztabów wyborczych i zwolenników najważniejszych kandydatów na urząd prezydenta USA, prowadzonych w tzw. nowych mediach podczas kolejnych okresów przedwyborczych. Wykład nie ogranicza się do analizy kampanii prezydenckich w warstwie sieciowej. Zrozumienie roli Internetu w kampaniach prezydenckich możliwe jest dzięki przybliżeniu studentom zarysu systemu medialnego i ustrojowego USA. |
|
||||