Przedmioty bloku pedagogicznego studia 2-go stopnia (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Chemii)
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 2023L - Semestr letni 2023/24 2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023Z | 2023L | 2024Z | |||||
1200-2DOCHEM3P | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest wykształcenie u studentów umiejętności planowania, przygotowania i praktycznego oraz bezpiecznego wykonywania eksperymentów chemicznych przewidzianych w procesie realizacji programu nauczania chemii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. |
|
|||
1200-2EGZAMIN3P | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Na egzaminie sprawdzane są wiedza, umiejętności i kompetencje studenta nabyte na zajęciach metodycznych, zajęciach laboratoryjnych i podczas praktyk w szkole. |
|
|||
1200-2LDCH2P | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest wykształcenie u studentów umiejętności planowania, przygotowania i praktycznego oraz bezpiecznego wykonywania eksperymentów chemicznych przewidzianych w procesie realizacji programu nauczania chemii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. |
|
||||
1200-2MOCH2P | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest przygotowanie przyszłych nauczycieli chemii do odpowiedniego wykorzystania zadań obliczeniowych (specyficznych dla przedmiotu chemia) w procesie nauczania-uczenia się chemii. |
|
||||
1200-2PDCH2P | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podczas zajęć studenci nabywają wiedzę, umiejętności i kompetencje potrzebne do stworzenia warsztatu pracy nauczyciela chemii. Zajęcia te, podobnie jak i inne zajęcia bloku dydaktycznego oraz pedagogiczno-psychologiczne, przygotowują do odbycia praktyk w szkole. |
|
||||
1200-2PRAUCZ3P | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia dotyczą omówienia zagadnień związanych z pracą z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Omówione zostaną sposoby wsparcia i pracy ucznia z różnymi trudnościami oraz uczniami uzdolnionymi. |
|
|||
1200-2PRAKZA3P | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest gromadzenie doświadczeń związanych z pracą nauczyciela - kształtowanie kompetencji opiekuńczo-wychowawczych oraz doskonalenie umiejętności dydaktycznych i chemicznych. |
|
|||
1200-2SRDCH12P | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z rolą różnorodnych środków dydaktycznych urozmaicających proces kształcenia. Podczas zajęć omawiane będą sposoby wykorzystania i przygotowywania środków dydaktycznych między innymi takich jak modele, plansze czy gry dydaktyczne. |
|
||||
1200-2SRDCH23P | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z rolą multimedialnych środków dydaktycznych. |
|
|||
1200-2WARMA3P | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć będzie m.in. uświadomienie studentom ważności i roli egzaminów zewnętrznych kończących dany etap edukacyjny (w szczególności egzaminu maturalnego) i konieczności jak najefektywniejszego przygotowania uczniów do jego zdania. |
|
|||