Media społecznościowe w marketingu wydawniczym [2700-L-PW-D4MSMW]
Semestr letni 2024/25
Projekt,
grupa nr 1
Przejdź do planu
zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
| Przedmiot: | Media społecznościowe w marketingu wydawniczym [2700-L-PW-D4MSMW] | ||||||||||||||||
| Zajęcia: |
Semestr letni 2024/25 [2024L]
(zakończony)
Projekt [PRO], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
|
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
| Liczba osób w grupie: | 17 | ||||||||||||||||
| Limit miejsc: | 17 | ||||||||||||||||
| Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||
| Prowadzący: | Barbara Piegdoń-Adamczyk |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki.