Język i kultura hebrajska2.2 [3600-7-HE5-JKH2.2]
Semestr letni 2024/25
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język i kultura hebrajska2.2 [3600-7-HE5-JKH2.2] | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2024/25 [2024L]
(w trakcie)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Angelika Adamczyk | ||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
V. Ishay, A. Bar-Kol, Kmo Kelim Shluvim, Academon, Jerusalem. G. Lanzberg, Tachbir Meshulav, Academon, Jerusalem. Materiały opracowane przez prowadzącą zajęcia. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Czytanie fragmentu dramatu A. Meggeda „Na początku”. H. Lewin „Jakow i Leidental”- lektura dramatu. Czytanie artykułów naukowych z czasopism psychologicznych („Czym jest miłość”, „Rodzaje pożądania”) Słuchanie: wywiady o Altermanie. Gramatyka: - czasownik nieregularny - grupa imienna: liczba mnoga rzeczownika, status constructus, liczebnik, rzeczownik z sufiksem, grupa imienna z prefiksem. - przyimki- odmiana, rekcja czasownika - zdania i wyrażenia przyzwolenia - zdania wtrącone - łącznik - zdania okolicznikowe czasu - przysłówki - zdania okolicznikowe przyczyny - spójniki skorelowane - zdania warunkowe |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
- symulacje, - projekty studenckie – indywidualne i zespołowe, - gry sytuacyjne, - dyskusje i debaty, - „burza mózgów”, - wywiady, - analiza dokumentów źródłowych, - dyskusja -metody audiowizualne |
||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
- ocena ciągła (bieżące przygotowanie do zajęć i aktywność), - kolokwia, - prace pisemne, - zaliczenie pisemne na koniec semestru, Ocena końcowa stanowi średnią wszystkich ocen cząstkowych. Przyjmuje się następującą skalę ocen: 99-100% 5! (celujący) 93-98% 5 (bardzo dobry) 87-92% 4,5 (dobry plus) 77-86% 4 (dobry) 71-76% 3,5 (dostateczny plus) 60-70% dostateczny 0-59% niedostateczny Po każdym ukończonym dziale studenci piszą kolokwium. Dodatkowo każdy student przygotowuje przynajmniej co najmniej 4 prace pisemne w ciągu semestru. Ocenie podlega także obecność studenta na zajęciach. Student, który ma ponad 30% nieobecności, nie ma prawa do uzyskania zaliczenia, także w sesji poprawkowej. Student, który regularne uczestniczył w zajęciach i uzyskał średnią ocenę 2, może przystąpić do zaliczenia dopiero w sesji poprawkowej. Aby uzyskać zaliczenie, student musi być obecny na co najmniej 70% zajęć oraz uzyskać co najmniej ocenę 3 z przedmiotu oraz z końcowego egzaminu. Końcoworoczny egzamin na poziomie C2 składa się z części pisemnej i ustnej. Do egzaminu dopuszczony jest student, który uzyskał zaliczenie z ćwiczeń. Ocena końcowa z ćwiczeń stanowi średnią z oceny z przedmiotu Język i kultura hebrajska oraz z egzaminu końcowego. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki.