Kreowanie wizerunku firmy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 2700-M-PW-Z1KWF |
Kod Erasmus / ISCED: |
15.9
|
Nazwa przedmiotu: | Kreowanie wizerunku firmy |
Jednostka: | Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii |
Grupy: |
PW-ZAOCZNE II STOPNIA - 1 semestr |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z zagadnieniami związanymi z kreowaniem wizerunku firmy (organizacji o celach biznesowych). |
Tryb prowadzenia: | w sali |
Skrócony opis: |
Przedmiot poświęcony teoretyczno-praktycznym zagadnieniom kreowania wizerunku przedsiębiorstwa z punktu widzenia public relations. |
Pełny opis: |
Studenci zostaną zapoznani z teoretyczno-praktycznymi zagadnieniami z zakresu public relations. Szczególna uwaga zostanie poświęcona wizerunkowi organizacji i marki – temu, jak go budować, jak projektować strategie i kampanie ku temu, jak dobierać grupy docelowe i publiczności oraz instrumenty docierania do nich z komunikatami. Przedmiot jest ukierunkowany na poznanie sposobów kształtowania wizerunku podmiotów branży wydawniczo-księgarskiej w głównej mierze za pomocą public relations, jednak z uwzględnieniem elementów komunikacji marketingowej 360. |
Literatura: |
1. Frołow, K. (2009). Public relations na rynku książki. Biblioteka Analiz. 2. Kończak, J., Bylicki, P. (2018). Marka korporacyjna i jej komunikacja. Wydawnictwo Public Dialog. 3. Miotk, A. (2012). Badania w public relations. Difin. 4. Seitel, F.P. (2017). The Practice of Public Relations. Pearson. https://www.lspr.edu/wp-content/uploads/2022/05/Seitel-Fraser-P-Practice-of-public-relations-Macmillan-Pearson-Education-Limited-2017-3.pdf 5. Tworzydło, D. (2017). Public relations praktycznie. Newsline. 6. Wojcik, K. (2015). Public relations. Wolters Kluwer. |
Efekty uczenia się: |
K2_W14 Absolwent zna i rozumie zasady i normy etyczne właściwe dla podmiotów działających na współczesnym rynku wydawniczym. K2_U06 Absolwent posiada umiejętności z zakresu praktyki wydawniczej, w tym posługiwania się specjalistycznymi technikami i narzędziami wykorzystywanymi w procesach wydawniczych, ocenić funkcjonalność i estetykę różnych rodzajów publikacji tradycyjnych i cyfrowych, korzystać z kanałów komunikacji właściwych dla rynku wydawniczo-księgarskiego K2_U08 Absolwent posiada umiejętności w zakresie zarządzania firmą z branży wydawniczej oraz działalności marketingowej i promocyjnej na jej rzecz. K2_U12 Absolwent potrafi opracować teksty w języku polskim, zgodne z zasadami języka polskiego oraz wymaganiami komunikacji biznesowej i marketingowej, a także słownictwem specjalistycznym branży wydawniczo-księgarskiej. K2_U16 Absolwent potrafi stosować zasady etyczne, w tym etyki zawodowej, prawa autorskiego oraz ochrony własności intelektualnej. K2_K06 Absolwent jest gotów do kreowania działań i procesów zmierzających do rozwoju czytelnictwa, a także sprzyjających zmian na rynku wydawniczo-księgarskim. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie w formie testu wiedzy. Obecność na zajęciach (dozwolona jest jedna nieusprawiedliwiona nieobecność). |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hubert Kuliński | |
Prowadzący grup: | Hubert Kuliński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-01-26 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 5 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hubert Kuliński | |
Prowadzący grup: | Hubert Kuliński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki.